Im so bored!

Kom hem från skolan ganska sent idag. Började 15.15 och slutade 17.00. Idag ville jag vara duktig och gå till skolan plugga till grammatiken. så jag sätter mig vid den absolut tysta rummet i (orkanen)biblioteket och skulle plugga. Satt fint och ville så klart intestöra dom andra. jag läser ca 20 sidan innan jag märkar att jag håller på att somna och kan inte hålla ögonen öppna. Gud vad jag blev trött och inte för att överdriva så somnade jag. Sen fick jag tvinga mig själv att vakna med att göra lite övningar i övningsboken. jag kunde inte sova där, haha det hade varit pinsamt. fast det hade nog varit skönt.

Hmm jaa sen kom jag till Helsingborg och var så sugen på kebab så det fick bli de. Köpte såklart en till min lillebror (jag är en snäll stora syster) Jag Tycker det är konstigt hur näa vi har blivit med tanken på hur vi var när vi var yngre. Vi kunde knappt vara i samma rum utan att bråka. men nu är vi så nära!
 
 <-------- Här är han! han jobbar på Mc såklart :D


Just nu ska jag spela spel. www.king.com har blivit min nya kung haha! Lyssnar på The Voice internet radio!!

Och såklart ska vi ha en dagens låt också!

Dagens låt: Comfort



Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0