What a weekend

Då har man varit ledig i 3 dagar och vad har jag gjort i 3 dagar. INTE ETT SKIT. Har sovit för de mesta och bara slappat. Igår gick jag inte ens utanför dörren. Satt hemma i min pyjamas. Det känns skönt att bara vara för sig själv och ta de lugnt.

Såg igår på gamla bilder ifrån Petri tiden och gud vad jag saknar den skolan. Jag hade gärna gått om gymnasietiden för jag hade så himla kul.

Nästa vecka börjar allvaret igen. Då börjar skolan som jag inte ser framemot för jag har inte gjort något under sommaren. Nästa år ska jag fan ta me resa 4 gånger. haha lite överdrivet men kom igen. Det suger att man inte får studiebidrag under sommaren. man har förfan inget liv. Sen efter skolan så ska man börja jobba och då börjar allvaret. Då ska man in i vuxen livet och förhoppningsvis vara en lärare. Jag vill inte växa upp. Jag är 22 år och vill alltid vara de. Jag ska alltid vara som en 15 åring och aldrig växa upp.


Nej nu ska jag sitta och läsa lite (något som jag skulle ha gjort under lovet men som vanligt blir de i sista minuten)


Ha de bra! Imorron är de jobb som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0