Sovdag!

Gud vad trött man är nu för tiden. Jag hade riktigt en sovdag idag. La mig sent igår och tänkte jag ska minsann ha mig en rejäl sovmorgon. Men så blev de inte. Fick ett samtal vid 7 från jobb och frågade om jag kunde jobba. Hmm fick faktiskt tacka nej för jag har jobbar för många dagar i streck och jag såg verkligen fram emot att få vara ledig. Min enda lediga helg på 2,5 månad.

Efter samtalet var de svårt att somna men vid 10 fick jag ännu ett samtal så det var bara att gå upp. Sen på eftermiddag så sov man gott i ca 3 timmar. sen iväg och fixa lite sen sova en stund till haha. Just nu känner jag mig helt slut.Jag jobbar som en galning och när man väl är ledig så blir de sovdagar.


Var en runda hos min bror och träffade lilla Gabbi. Vi tittade på vår efterlängtade serie, jag och hans fru, som började idag. Ska dega framför tv:n. Imorron blir de mer allvar. Då ska jag vakna tidigt och göra en massa ärende.

Njut av er lördag!

Stor kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0