jippiiiiiiiiiii!!

Jag är så glad idag. Äntligen har lill mariam kommit hem. Jag har saknat dig gumman. Vi ska ta igen allt vi har missat (allt ätande) hahaha. Jag har så mycket jag måste berätta och du har säkert en hel del att berätta. I am so happy that you are back in town.

Har jobbat och sen hem och vila. Skulle egentligen till Malmöfestivalen men vädret var tråkigt så jag sket i de. Jag får gå dit med Lill Mariam.

Nu är jag hemma och är inne på min facebook. Yes, änltigen har jag fixat facebook. Hahah


Nu ska jag ta de lugnt innan jag knallar till Lill Mariam för att snacka skit.


Ha en fortsatt trevlig lördag!

   <---- Bättre bild på min tatuering. haha Det ska bli en till runt Mars-April månad

Kommentarer
Postat av: mat-träning-snack-vattenpipsvän ;P

haha så söt du e haboba (K) saknat dig med ;) eh ne7na vi blir aldrig tysta :P vi har mycket att ta igen w netmaskhar 3ala il 3alam : D lovee uuuu

2009-09-05 @ 22:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0