Har tatuerat mig!

Jag och Sandra har tatuerat oss. Hon gjorde sina initialer och jag gjorde mitt stjärntecken. Det gjorde jävligt ont kan jag säga. Men jag har glömt bort att de gjorde ont!
Just nu är jag ganska yr och lite trött. Jag ska vila lite. Äntligen har man gjort något crazy i sitt liv hahaha!

Hmm vad får se vad som händer idag. Min enda lediga dag på länge.

 Så här ser den ut. har fortfarande plastet kvar (ska ta av den imorron) men jag blev ialla fall super nöjd.


Ha en super bra dag för de ska jag ha!

Kommentarer
Postat av: Jaber

hihi =D

2009-08-06 @ 13:52:32
Postat av: Steph

Var gjorde du tatueringen någonstans? Faan vad kul =)

2009-08-11 @ 23:21:39
URL: http://KnowYourRights.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0