.....

Jaha då var de Tisdag idag. Helt slut efter en lång dag. haha dagen började med att jag försov mig till jobb. 15 min men ändå. haha

Sen blev de en runda på väla.

Sa hejdå till Sandra som ska tillbaka till Stockholm. Damn you! Men vi syns ju snart igen. Det är inte precis som att du ska flytta utomlands. haha

Köpte mig en parfym som jag har velat ha länge. The new fragrance from Hugo Boss




Kollade på Baksmällan precis. Hmm den var inte så bra som jag hade förväntat mig. Alla säger att den är bra men vilken del av filmen var egentligen så rolig att jag skrattade. Hmm kanske när han kinesen var med that's it.


Ledig imorron. Äntligen!!! vad ska man göra på en ledig dag?

Jag ska nog inte göra ett skit hahaha bara ta de lugnt och va för mig själv.

Nu ska jag dega framför soffan och ta de lugnt.
Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0