Långfredagen!

En underbar dag!
Först vill jag välkomna detta underbara väder! Hej hej!

Idag har jag varit hos Lill Maryam och gjort smoothie och vattenpipa och njöt av vädret. Och av folket som gick förbi hennes balkong. hahahaha!

Vi åt massa godis och drack våra smoothies och så klart rökte vi vattenpipa. Gott gott.....

Sen gick vi till ett ställe och åt Kebab och den var faktiskt god och vädigt mättande. Vi kallar oss för "testpatruller" Hahaha!! Vi blev så mätta att vi tvingade oss själva att promenera. Vi gick en lång lång promenad. Snackade en massa skit och skratta åt folket omkring. Vi gick vid hamnen och promenerade där. Så fint väder. Sen blev de lite för kallt så gick hem igen-

En sak vill jag påpeka. Tjejer det är inte sommar än, varför har ni på ert korta klänningar och kjolar. Solen har bara varit framme nu i några dagar och vi får ta de lugnt. Jag hade jacka ocg frös tänk då dom tjejerna.. Gud!


Nu är jag hemma och ska dricka något varmt. Fryser ihjäl.

Ha en fortsatt trevlig kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0