En ny jag!!

Idag har jag varit hos frisören och fått mitt hår fixat. Glad är jag för jag behövde de verkligen. Jag hade slitet hår plus mitt hår var orange. Kapade av halva håret och färgade brunt och nu är jag super nöjd. Steve Tack för hjälpen :D:D

Sen blev de en runda i stan med lill mariam och letade kläder min fest på fredag. Hittade en fin klänning och den ska jag ha på mig. Ska bli så kul på Fredag! Jag längtar.

Sen blev de Haket. Vad gott de var! Mums mums.

Nu sitter jag och planerar vad jag ska ha för mat på fredag. det ska inte vara så mycket mat tänkte jag. Något enkelt och gott. typ pannkakor :D:D haha nej nej inget sånt. men jag vet vad jag ska. Imorron blir de att handla lite och sen städa lite hemma. Vill inte att mina kläder ska vara framme när mina gäster kommer.

Nu ska jag skriva en inköpslista.


ha de bra!

Dagens låt: Invisible


Kommentarer
Postat av: jabbe

jag e TRÖTTTTTTTTT

2009-04-24 @ 10:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0