Im afraid

En helt sjuk vecka! Det är som att everything I wished for is comming true. Jag har haft tålamod och finally allt går som jag vill. Men det är a matter of time when things turn around again.

Ialla fall har pluggat som fan på dom två sista uppsatserna som ska lämnas in nästa vecka. Sitter hemma och bara försöker koncentera mig men nej nej nej det går inte.

Ska träffa Mariam snart och snacka lite skit med henne. Haha och göra oss en skit god vattenpipa. Sånt tycker vi om :D:D

Såg dom nya avsnitten av One tree hill och The hills igår.. Ohh längtar till nästa avsnitt.

Fick reda på av en klass kamrat att The hills is fake! Så förbannad jag är.. :( eller så är det jag som lever i förnekelse.


Ska göra mig i ordning nu...


ha de


Kommentarer
Postat av: MaRjAm

LÄNGE LEVE VATTENPIPAN :P shet jasmin vi rökte 3 vattenpipor efter varann den dagen hahah 7ashesheeeen till maxxxx

2009-03-07 @ 22:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0