Vilken dag idag!

What a day.....

Idag började dagen med att jag var på praktiken. Idag skulle jag hålla i min allra första lektion. Gud vad jag var nervös. Jag blev rädd och trodde allt skulle misslyckas. Var rädd att jag skulle glömma engelskan och klart så gjorde jag det. Det började bra men när dom börja fråga mig och sånt fick jag nästan en blackout. haha nu överdriver jag. haha jag är en typisk "Dramaqueen!" haha. Ja jag dog inte ialla fall men efteråt när jag tänkte till lite så vilken känsla. Detta känns absolut rätt. Det var roligt och dom var jätte snälla mot mig. Dom satt helt knäpp tysta och det var som ett under. Detta får jag absolut göra om.

Sen åkte jag till väla och skulle handla en present till imorron. Fick tag i det jag ville ha.

Såg en annons igår i Lokaltidningen om trampolin outlet. Jag blev nästan galen och jag åkte dit på berga och kollade läget lite. OOH MY GOD! Fanns ju ingenting till mig eller något alls. Några par och dom var jätte fula. Shit ångrade nästan att jag fick dit. Waste of time!

hade mycket tid över innan jag skulle köra. Kollade lite på min hud, gud vad vit jag ha blivit. Åkte till stan och solade.

Sen var jag på väg till körskolan och köra. Det börja närma sig och jag känner mig inte redo. Vissa saker vill jag träna på mer på men men jag får väl be att det går bra..


Ha en trevlig fortsättning på dagen.


Dagens låt: Red magic



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0