Soon...

Oj vilken dag. Var på Påarps skolan idag och gjorde praktik. Maria (min handledare) var inte där så jag fick vara med Cecilia som har svenska/so och det var skit tråkigt och fick mig att inse att svenska kommer inte vara mitt sidoämne. Får välja något som intresserar mig.

Var och körde idag och det gick inte så bra. Gud, gjorde många tabbar och nästan på att gråta för att jag kommer aldrig få mitt körkort :D

Tittade på The Hills och One tree hill nyss och jag höll ju nästan på att gråta. Eller ja jag höll på att gråta till The hills men jag grät defenitivt till One tree hill. Tårarna bara rann och jag kunde inte hålla mig. Jag hoppas inte att det var sista avsnittet för säsongen, det får det bara inte måste se vad som händer i nästa avsnitt. Och The hills som jag vet är fake så kan jag inte bara låta bli...

Hmm ska nog ta det lugnt nu...


Dagens låt: The fit of love



Kommentarer
Postat av: Miss_M

älskar dig ya jnoobiyee hahah (L) länge leve jasminoo ;P

2008-11-25 @ 20:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0