A wonderful weekend

En härlig söndag. Vad ska man göra idag då? det är så mycket jag vill hinna med men vet inte var jag ska börja?

I torsdags hade vi en myskväll hemma hos Cia och det var jätte trevligt. Och såklart åt man mycket av det goda som bjöds. Det är så tråkigt att få lämna arbetslaget men snart så ska vi ha en reunion nu till julen. En liten get together.
KOmmer sakna er och sakna vår tid tillsammans. Good bye my friends haha
Vi kommer ses på tåget eller i skolan. Ni ska inte ut i krig precis haha

Jaa igår var man i köpenhamn... Happy day. Var på Field's och skulle shoppa. Men en viss människa stressade mig som fan så jag köpte inte så mycket.. Det får bli väla idag då..

Vad ska man laga för mat idag?

Ialla fall

see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0