Längtar

Ännu en tråkig dag idag. Man ska snart till jobb och vädert är inte som den ska och vad ska man göra. Längtar till solen och till värmen och jag funderar på att ta mig en resa i sommar och åka själv. Bara bort härifrån från alla människor och allt bara ta mig en vecka och bara komma bort. Sola och bada och äta gott och vara för mig själv. Jag funderar på turkiet eller Cypern. Jag kollar resor men måste först ta semester och fixa allt annat sen ska jag fan och med åka.


Ohh så trött man är. Sov inte så bra inatt. Många tankar gick runt i mitt huvud. Jag kom inte på några lösningar till mina problem. Everything happend's for a reason.


http://www.youtube.com/watch?v=I6LVGcIC1Tc


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0