En perfekt söndag!!!

En perfekt söndag.

Idag gick jag till min bror och satt ute på hans altan. Jag solade och fick lite färg. Satt med min bror och hans fru och min mamma och min andra brors fru. Sen gjorde vi en vattenpipa och rökte på ute. Sen kom min syster och hennes två barn och vi alla satt och så. Det va så härligt att sitta hela familjen och vara tillsammans.

Sen blev de lite grillat och som sagt grillat är godast. Åt en massa god mat och man kan inte motstå god mat. Sen satt vi där hela eftermiddagen och snackade och hade det mysigt. Efter en lång dag så tyckte jag att de var dags att gå hem men det blev inte riktigt så utan gick till en annan och grilla där senare och det vra gott de med. Det kan aldrig bli förmycket med grillat. gott gott.

Nu är jag äntligen hemma trött och mätt och ska titta på nya avsnittet av NCIS.

ha de bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0