En härlig helg

Denna helgen kan inte bli bättre. Inte nog att man är långledig utan det är så vackert väder.
Jaa jag har sovit ut så man känner sig utvilad.

Igår var jag och hälsade på min syster nere i Kävlinge. Där var de varmt och gott ute i trädgården. Vi grillade och hade det mysigt. Jag var där med min bror och hans fru också. Vi grillade lax och jag som inte är en big fan av fisk så tyckte jag att Ola gjorde ett bra jobb med laxen. skit goooood. ahhaha. Sen hade jag gjort en rabarber paj hos min syster som vi åt sen. En riktigt lyckad eftermiddag/kväll. Och lilla Oscar sov i vagnen hela tiden så han va sååå snäll. hahaha.

Vad ska mn göra idag då?
Nu ska jag till min andra bror och sitta där. Ska sola lite ute på hans altan.. gott. Senare idag vet jag inte vad jag ska göra. Kanske ta min cykel och bara cykla lite..


ha de bra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0