17 Maj!

Idag är det den 17 maj och vi har kvar solen ute. Idag är de också Norges nationaldag och jag fick ett samtal från min syster som säger att det snöar i Norge och det är 1.4 grader ute. Synd för det ska vara en jättestor fest i Norge idag.
Men peppar peppar så får vi inget snö här utan om det inte ska bli bättre väder så an de lika bra vara sånt här.

Vad mer kan jag berätta. Jag har jobbat hela veckan och jobbar denna helgen så jag börjar 14 idag och slutar 9 sen börjar jag jobba 6.45 på söndag så man hinner inte hem förren man ska på jobb igen. hahaha
Fast jag är fri på måndag och så får jag se vad jag ska göra. Kanske åka till Kävlinge och hitta på något med min syster eller bara vara hemma och inte göra ett skit.

Finns inget att berätta´. Mitt liv är ganska lugnt just nu haha, det var ett tag sen de var lugnt.

ha de bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0