Glad Påsk

Glad påsk alla. Haha! Lite sent ute men bättre sent än aldrig. Men nu är påsken över och vad har man gjort.
                                                       image21

Jo jobbar nästan ihjäl sig haha. Ledig imorron vad skönt det är. Ska sova ut och bara vara jag. Inte göra ett skit.

Jag har de lite tråkigt här. Saknar mig bästa kompis och vill att du ska hem nuuuu!! Men du kommer på lördag och jag längtar till dess. hahaha


När kommer våren. Det ska nog vara skit väder hela veckan som kommer. Hoppas inte de. fast solen är framme och de är jag glad för...


Ha de bra och njut av ditt liv..

Kommentarer
Postat av: Anonym

PASKEN AR INTE OVER AN, thihi eller? jag ska kaka pask-frulle imorgon ocksa =p saknar dig med - to tango stracoonyyyyy (fraga mig inte)

2008-03-23 @ 20:50:57
URL: http://q19.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0