Søndag!

Hmm, Idag var de søndag och det ær ganska tråkigt då. Hær ær inget øppet på søndagar så det ær tråkigt som fan.
Skit fint væder. Allt ær vitt och solen skiner. Væder som man vill ha i sverige fast jag fick høra att det ær blåsigt och sånt.

Igår var man lite runt i norge. Vi var på ett køpcenter. Ganska bra priser. som i sverige. Fast dom hade rea på mycket finare grejer æn vad dom har i Helsingborg. Imorron ska vi in till Oslo och se vad de finns dær. Syrran ska visa mig runt lite. Dom tænkte først visa mig något museeum men jag ær mer intresserad av shoppingcenter.

Længtar som fan till på Tisdag. vi ska åka kl. 4 på morgonen till flygplatsen och sen åker flyget 06,45. som jag ska festa. Hoppas de ær fint dær.

Ska dra nu. ska ta på mig lite klæder hahah.

Ha de!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi det hade jag lätt gjort bara du varit här

2008-01-27 @ 14:46:16
URL: http://q19.blogg.se
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHA guuud där satt det. Ett leende på läpparna

2008-01-28 @ 15:15:31
URL: http://q19.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0