Norge

Igår åkte jag från helsingborg till Norge. min syster kom och hæmta mig och vi kørde ivæg. 8 timmar senare var vi æntligen framme. Det tog en evighet. Fullt med snø och de ær ganska kallt men ændå bra hær. sen fick man en jætte god middag av Jim (min systers kille).  Sen var de sitta framfør tv och slappa.

Man gick och la sig tidigt før man har varit jætte trøtt. Sen har man inte gjort så mycket mer æn att vakna.

Idag ska vi titta lite vad oslo har att erbjuda. Har inte sett Olso så de ska bli skoj.
Och sen på tisdag vældigt tidigt så ska vi åka till Teneriffa. Va skønt de ska blir. :D

Haha dom har konstiga bokstæver hær så æ = ä och ø= ö haha men ni fattar vad jag skriver.

Hoppas någon rolig kommer in på msn så man kan snacka med.


Ha de bra!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi jaaaaa..... jag somnade efter jobb ju =( missade dig.

2008-01-26 @ 15:08:41
URL: http://q19.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0