Ænnu en dag!!

Idag var de en vanlig dag i Norge! Vi skulle in till Oslo och se vad de finns dær. Det var ganska kallt så var inte inne i stan længe. Men jag hann ta några bilder.
Om jag ska vara ærlig så ær Køpenhamn en mycket finare stad æn vad Olso ær. Roligare ær større i Køpenhamn men men man måste se før att veta...
Jag fick låna Sandras kamera før jag har inte digitalkamera. Jag ønskade mig de i Julklapp men fick andra saker som ær lika fina de också. Till expempel resan jag ska åka till imorron. Fan va jag længtar. Måste lægga mig tidigt før att vakna tidigt inte vara som en død fisk. flyget åker 06,45 och 5 timmar senare ær vi i Teneriffa :D


            
Någon staty                Ingen aning vad detta ær        Hær tar man emot nobel fredspriset



             
Aker brygge                     Kæra syster



                
Lite andra bilder av lite olika slag hahaha. Bara knappade på kameran



             


PS!! glømde berætta att jag fick æta norsk kebab och klart att sverige har den godaste va fan var de før något. Det var skit gott men inget ær som svenskarnas kebab DS!!!



Nu var de allt før mig. vet inte om de finns internet dær på hotellet men jag skriver nær jag kommer hem.

Ønska mig en trevlig resa

Ha de bra!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Indvardera baren åt mig =P . .
[A Lot of love from me 2 you]

2008-01-28 @ 23:39:22
URL: http://q19.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0