Hello

Ja då var det den 11 jan. fan va de går snabbt. shit man hinner knappt med.¨Haha.

både jul och nyår har gått och fan va skönt säger jag att det är vardag. Det kan bli förmycket.

Fan va trött man är. Man jobbar nästan ihjäl sig haha. Ska bli skönt att resa bort ett tag och koppla av och inte göra något utan bara vara jag.

Nja inget nytt har hänt i mitt liv. Jag är så trött på livet, snart haha. Ibland vill jag tillbaka i tiden då man var liten, fjortis när man hade en anledning att göra bort sig. när man fnittrade för minsta lilla. jaa men den tiden är borta.

Idag hade jag och sandra båda likadan dröm om Fatima. Shit sjukt allså. har tänkt på dig gumman ganska mycket. Det känns tomt utan dig. men du har de bättre nu.

jaa jag ska dra nu.väntar på Sandra. ska hem nu. ska käka. har lust att bestella pizza men vet inte.


ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0