It's cold!

Ush! Sicken kall dag det har varit idag. Mina fingrar fryser ihjäl. Dricker lite nescafe. De kanske gör mig lite varm.

Varit i skolan idag och som vanligt är det roligt. I actually like school.

Vill inte att du ska åka älskling.... Kommer sakna dig... Vem ska jag nu tracka??

Hämtade ut mitt körkort idag och fyfan ska jag få lida med min bild i fucking 10 år. Bilden är oberskrivlig. there has to be something wrong. Jag ska defenitivt byta ut den om max ett år.

Ska dricka mitt "kaffe" haha och kanske läsa en bok som ska vara färdigläst till imorron. Haha "The Curious Incident of the Dog in the Night-time"

Såg sista halvan av The hills idag och jag blev lite ledsen. Jag lever faktiskt in i dom haha.



Dagens låt: You




Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: jabbe

åh, så mysig låt

2008-12-14 @ 02:05:08
Postat av: mikkaelo

Så farligt är nog inte kortet, inte värre än mitt id :p

2008-12-14 @ 02:29:23
URL: http://mikkaelo.blogg.se/
Postat av: sandra

DEN BOKEN ÄR ÖVERBRA!!:)

2008-12-14 @ 20:46:00
URL: http://sandritsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0