God jul på mig!

Fick världens bästa julklapp i natt! En julklapp som jag aldrig kommer glömma. hade precis somnat och fick ett sms. Var det sant det som stod? Är det någon som skojar med mig? Hade jag förväntat mig det? Visste jag innerst inne men ville inte inse för jag var så naiv? Kanske är det lika gott åt mig. Hela natten har jag tänkt om varför detta har hänt mig. Somnade vid 6 och sov i 2 timmar. Sen efter har vridit och vänt i sängen ett tag så hade jag viljan att åka till väla. Shiit så mycket folk det var och klockan var inte mer än 10.10. Djur i alla affärer så jag bestämde mig för att åka hem istället.

Hoppas ni har haft en jätte god jul för jag har inte.

Ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0