Dear God!

Fått en jäkla förkylning. Faaan också. Vill inte bli sjuk så det blir mycket te och mycket vila.

Varit i skolan idag och det var sådär. Trött och man har missat skit mycket nu när man har varit borta lite.

Idag körde jag lite med mamma. Det var konstigt att köra pappas bil för den är en automatare. Mammas kommentar var att jag är för rädd. Men i övrigt var det bra.
Men jag lär mig med tiden.

Såg att One Tree Hill visas inte förrän den 5 januari. Ska jag behöva vänta tills dess. Why why...? Men det fick bara bli The Hills. Det gick bra det också. Blev lite ledsen när jag såg den.... poor Audrina.

Nu ska jag dricka lite te.



Dagens låt: The Things You Do




Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0