Väla!

Jaha då var de fredag. Var ska man göra ihelgen då? inget planerat. Skulle egentlgen till Köpenhamn men en viss person har inte tid. haha!

Var på väla med min lilla tös Bärson. letade i alla affärer efter något att ha på sig på nyår. Hittade inget :( Det får bli en liten shopping tur till Köpenhamn där hittar jag säkert. Skoj att hitta på något till nyår. Ska jobba både jul och nyår. Men efter jobb kan man hitta på något.

Jaaa vad mer ska jag skriva. Har varit på sjukhuset idag och tog mitt sista blodprov för hoppningsvis. Ska ringa till dom nästa vecka och hoppa jag får positiva svar. haha.

Pratade med Bär innan och jag har haft en gång i tiden i mina framtidstankar att bli en engelsklärare. Tycker om engelska. Bär ska kanske söka in till lärarutbildningen i stockholm och det gjorde mig lite sugen på det också. Vill verkligen göra något med mitt liv inte bara jobba. Utan bli något som jag har drömt. Haha
Jag gick in på www.jobbkoll.se och kollade vilken yrke som passar mig och jag gjorde testet 3 gånger. fick florist, lärare och läkare. Florist haha kan inte ens vattna blommar ska jag hålla på med sånt. Läkare jaaa stor chans ska jag plugga många år på komvux för att få behörigheter sen plugga i evigheter och det pallar jag inte med sen jobba på en vårdcentral där alla kärringar och gubbar kommer. "jag har ont i halsen" och jag skriver ut pencillin hahah såfall åka till ett u-land och göra nytta. Vilja bota sjukdomar och sånt. men jag tror inte jag hade klarat av läkarutbildningen.

Jaa jag tror jag ska åka till Kävlinge imorron till min syster och hälsa på. det var ändå ett tag sen jag såg henne. Får se om lilla magen har växt ännu mer. Och så får man gratta hennes gubbe för han fyllde år igår. Haha fan du håller på att bli gammal.


Ska skriva mer sen om jag kan.

Ha de bra


Kommentarer
Postat av: Anonym

I min röv antagligen =/ så störiiigt seriöst.

2007-12-07 @ 17:42:16
URL: http://q19.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0