Tröttis

Ja då var man här igen. har inte skrivit på länge för jag har varit sjuk och jobbat mycket men ska försöka komma ihåg att skriva. Är skit trött. Måste lägga mig snart ska upp tidigt imorron och jobba :(. Sen lite ledig. Skönt. Jaaa håller på med mitt körkort och min körlärare (anki) tycker att jag kör bra och att jag utvecklas jätte bra och kommer för hoppningsvis få de fortare än vad jag hade tänkt mig. Det hoppas jag med. Ska göra en europa resa om jag har de till sommaren :D

Tittade på The Hills innan. Stackars lilla Audrina hon som är så bra. Och det räckte inte med att Spencer var en idiot nu är hans syster med i bilden haha. Get lost båda två.

Laddade ner NCIS... Tycker den är bra..

Jaja men vet inte mer vad jag ska skriva. Ska försöka sätta upp bilder när jag har tagit några hahahah.!

See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0