Sista avsnittet

Neeej. Jag tittade precis på sista avsnittet av The Hills för säsongen. Mycket spännande saker hände och jag längtar bara till dom nya avsnitten senare. Äntligen har Heidi lämnat idioten spencer och vad händer med Lauren och snyggingen Brody??? Är det något på G?? Och nu ska hon åka till Paris, hon fick sin andra chans. Spännande som faaaan.

Imorron är det Lailas förlovning och klart man ska dit. Vad ska jag köpa och först och främst vad ska jag ha på mig. Måste sola lite kan inte vara lika blek som ett lik haha. Vad ska man köpa?? en blomma kanske eller kanske ett presentkort? Vi får se. Hoppas de blir bra.

Ska snart åka på semester med min syster Caroline och hennes lilla Miranda. Fan va kul vi ska ha de. Koppla av och ta de lugnt. Men men det är nog allt för idag. Är skit trött efter en riktigt lång dag på jobb. Ska jobba imorron, söndag och måndag sen måste jag ta tag med teorin. Måste blir färdig med körkortet¨. Man känner sig friare då haha.

Allt ifrån mig. ska duscha snart och ta de lugnt framför Tv:n.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0