Sicken helg

Jaa då var helgen över och igår var man död vid 6-7 tiden.
Lördag gick ganska fort. Man var på jobb på morgonen och sen till stan för att handla en present till Laila. Hem snabbt och sen ringer Mariam att vi ska ses halv 7. Kollar bussen den kommer 6 shiiit har 20 min på mig att ta på mig och sminka mig och sånt har inte ens börjat. men de gick hahaa. Var på Lailas förlovning. va fin hon var. Håret och klänningen och allt. det va inte så mycket folk men de gick. Hon är ju trots allt mig kompis haha.
Var hemma runt 00. fick lägga mig direkt för att kunna vakna till jobb. helt död vaknade jag 5,30.
Jaa sen va man på jobb. herregud trodde jag skulle dö på jobbet. Trött som faaan men jag överlevde.'

Sen när man äntligen var hemma så började jag känna mig helt off. jaa va ska man göra. Satt och tittade på tv och tog de lugnt gick in och duschade och sen gick jag och la mig 22. Sov såå gott tills den där jävla Electrolux ringde för att laga mig kyl.

var på körskolan och körde idag. haha jaaa. Hon tycker jag är skit duktig och att jag kommer få de ganska så snabbt. Hmm tror hon jaaaa kommer inte klara de. fattar inte teorin. Men visst, får jag de så är det nog ett mirakel.

Nej de va nog allt från mig för idag. Ska påväg till jobb nu snart. Slutar 9 oooo va drygt. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0